fredag den 1. juni 2012

Hjælp! - hjælpemidler!

Bookseat - kan købes på nettet




















Har du også hjælpemiddelskræk, ligesom jeg? Særlig for de grimme fra hjælpemiddelcentralen.

Jeg kan imidlertid berette at hjælpemidlerne er ved at indtage mit soveværelse, om end i smuk og lækker form: Det første svaghedstegn var indkøbet af en Auping elevationsseng sidste sommer, med fjernkontrolleret hæve-sænke mekanisme både for ben og ryg/nakke-hoved.
Nu er jeg ved at installere fjernbetjening til belysningen så jeg kan slukke uden at stå ud af sengen, og også for lyset i stuen ved soverummet så jeg kan tænde det uden at snuble over hvad der nu måtte stå på gulvet når der er natlige toilet besøg, og det er der;-)
Det sidste lille nuttede hjælpemiddel modtog jeg med posten i dag. Det er en bookseat som jeg har vundet i en FB-konkurrence hos Bianca Solveig Stjerne på hendes Sick and The City- blog. Jeg håbede jeg ville være heldig og vinde bookseaten og det gjorde jeg så. En bookseat er en blød lille let pude egnet til at have i skødet, og som du fester bogen i når du læser, så du er fri for at holde bogen. Se den lige på billedet. Den er allerede kommet ind i sengen, og bliver afprøvet i aften!

Ingen kommentarer: